Plan dnia – dzieci młodsze
Poznaj jak spędzają dzień nasze dzieci w wieku 2,5-4 lat.
Poranek:
06:30 – 08:00
Schodzenie się dzieci (grupy łączone), zabawy dowolne według zainteresowań – konstrukcyjne, tematyczne, manipulacyjne, itp. Indywidualna praca z dzieckiem.
08:00 – 08:15
Ćwiczenia poranne.
08:15 – 08:30
Czynności higieniczno-porządkowe
08:30 – 09:00
Śniadanie
09:00 – 09:15
Czynności higieniczno-porządkowe
09:15 – 10:00
Zajęcia dydaktyczne z całą grupą – ćwiczenia artykulacyjne, ortofoniczne, słuchowe.
10:00 – 11:00
Pobyt na świeżym powietrzu – zabawy ruchowe, terenowe, badawcze, spacery, obserwacje przyrodnicze i plac zabaw.
Południe:
11:00 – 11:10
Czynności higieniczno-porządkowe
11:10 – 11:30
Obiad – pierwsze danie.
11:30 – 11:40
Czynności samoobsługowe i higieniczno-porządkowe – przygotowanie do odpoczynku
11:40 – 13:15
Odpoczynek – ćwiczenia relaksacyjne, bajkoterapia.
13:15 – 13:30
Czynności samoobsługowe i higieniczno-porządkowe
Popołudnie:
13:30 – 14:00
Obiad – drugie danie
14:00 – 14:15
Czynności higieniczno-porządkowe
14:15 – 16:00
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju – praca z dzieckiem uzdolnionym, zabawy dowolne lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym.
16:00 – 17:00
Rozchodzenie się dzieci (grupy łączone). Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom.
Plan dnia – dzieci starsze
Poznaj jak spędzają dzień nasze dzieci w wieku 5-6 lat.
Poranek:
06:30 – 08:00
Schodzenie się dzieci (grupy łączone), zabawy dowolne według zainteresowań – konstrukcyjne, tematyczne, manipulacyjne, itp. Indywidualna praca z dzieckiem.
08:00 – 08:15
Ćwiczenia poranne.
08:15 – 08:30
Czynności higieniczno-porządkowe
08:30 – 09:00
Śniadanie
09:00 – 09:15
Czynności higieniczno-porządkowe
09:15 – 10:00
Zajęcia dydaktyczne z całą grupą – ćwiczenia artykulacyjne, ortofoniczne, słuchowe.
10:00 – 11:15
Pobyt na świeżym powietrzu – zabawy ruchowe, terenowe, badawcze, spacery, obserwacje przyrodnicze i plac zabaw.
Południe:
11:15 – 11:30
Czynności higieniczno-porządkowe
11:30 – 12:00
Obiad – pierwsze danie.
12:00 – 12:15
Czynności higieniczno-porządkowe
12:15 – 13:00
Odpoczynek – ćwiczenia relaksacyjne, bajkoterapia. Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści.
13:00 – 13:30
Spacer, obserwacje przyrodnicze
13:30 – 13:45
Czynności higieniczno-porządkowe
Popołudnie:
13:45 – 14:15
Obiad – drugie danie
14:15 – 14:30
Czynności higieniczno-porządkowe
14:30 – 16:00
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju – praca z dzieckiem uzdolnionym, zabawy dowolne lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym.
16:00 – 17:00
Rozchodzenie się dzieci (grupy łączone). Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom.